본문 바로가기

♬ 음악/팝스

Chris De Burgh - Here is Your Paradise

 

 

 

 

 

               

 

 

 

 Here is Your Paradise

Chris De Burgh

 

I never knew love could be
난 사랑이 마음속에 있는
a silence in the heart
침묵이 될수 있단 걸 알지 못했어요
A moment when the time is still
시간이 멈추어 있는 순간처럼 말이에요


And all I've been looking for
내가 찾던 모든것들이
is right here in my arms
바로 내 팔 안에 있어요
Just waiting for the chance to begin
시작할 기회만을 기다리면서

 
I never knew love could be
난 사랑이 당신 눈안의
the sunlight in your eyes
태양 빛이 되리란걸 알지 못했어요
On a day that you may not have seen
당신이 아무것도 보지 했던 그날
 

And all I've been searching for
내가 찾았던 그 말들은
well words could never say
결코 전해지지 못했어요
When a touch is more than anything
당신의 손길이 무엇보다 중요한 때였거든요

Maybe you will never know
아마 당신은 내가 당신을 얼마나
how much I love you
사랑하는지 알지 못할거에요
But of this be sure
이것만은 확신해요
 
Here is your paradise
이곳은 당신의 낙원
here is your book of life
당신의 인생이 기록된 곳
Where you and I will be forevermore
당신과 내가 영원토록 함께 할 곳이죠

 
Here is your paradise
이곳은 당신의 낙원
here is your book of life
당신의 인생이 기록된곳
Where you and I will be forevermore
당신과 내가 영원토록 함께 할 곳이죠
 
And in the dark night
어두운 밤이면
you'll follow the bright light
당신은 밝은 빛을 따라
And go where the love must go
사랑이 가야만 할 곳으로 가게 될 거에요
 
And you will wake in the morning
그리곤 새로운 날
to a brand new day
아침에 잠에서 깨게 될거에요
Take all your worries away
당신의 모두 근심들을 떨쳐버리세요
 
Maybe you will never know
아마 당신은 내가 당신을 얼마나
how much I love you
사랑하는지 알지 못할거에요
But of this be sure
이것만은 확신해요
 
Here is your paradise
이곳은 당신의 낙원
here is your book of life
당신의 인생이 기록된 곳
Where you and I will be forevermore
당신과 내가 영원토록 함께 할 곳이죠

Here is your paradise
이곳은 당신의 낙원
here is your book of life
당신의 인생이 기록된곳
Where you and I will be forevermore
당신과 내가 영원토록 함께 할 곳이죠

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

'♬ 음악 > 팝스' 카테고리의 다른 글

Gary Moore - Still Got The Blues  (0) 2011.11.30
Emmylou Harris - Wayfaring Stranger  (0) 2011.11.25
I.O.U - Carry and Ron   (0) 2011.11.18
TQ - Hotel California   (0) 2011.11.13
Kraftwerk - Radio Activity  (0) 2011.11.09